خطیب جمعه آستارا: اقتدار ایران در سایه ولایت فقیه تحقق یافت
نوشته شده توسط : sadis

حجت الاسلام 'سیدرضا قدسی' در خطبه های آخرین نماز جمعه شهرستان آستارا در سال 90 افزود: هر زمان ایران اسلامی در برابر فشارها و كنشهای سیاسی از سوی دشمنان این مرز و بوم مواجه شده ولایت فقیه گرهگشای تمامی امور بوده است.

وی مقام عظمای ولایت را سكاندار و هدایت كننده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان و بیان كرد: ولایت فقیه نعمتی است كه پس از پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی نصیب ملت ایران شد و حفظ این موهبت الهی وظیفه تمامی مردم است.

او اضافه كرد: اگر ولایت فقیه نبود دشمنان قسم خورده این مرز و بوم با هر ترفندی تمامی ارزشهای ایران اسلامی را نابود می كردند.

حجت الاسلام قدسی با اشاره به حضور آگاهانه مردم ایران در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان كرد: دلیل اصلی حضور مردم در این عرصه سیاسی دفاع از انقلاب و حمایت از ولایت فقیه بود.

خطیب جمعه آستارا تصریح كرد: تا مردم این رهبری را دارند انقلاب همیشه پایدار بوده و روز به روز اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی افزونتر خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز رحلت فرزند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: اخلاص، شكیبایی، تواضع و پیروی از آرمانهای انقلاب اسلامی از شاخصه های اصلی سیداحمد خمینی بود كه یاد آن عزیز را گرامی می داریم.

او به نزدیك شدن بهار طبیعت نیز اشاره كرد و عید باستانی نوروز را به تمامی ملت ایران به ویژه اهالی مرزنشین شهرستان آستارا تبریك گفت.ك/2

7105 / 535/ 603





:: برچسب‌ها: بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
d در تاریخ : 1390/12/26/5 - - گفته است :
سلام.
شما می توانید در یک سایت تبلیغاتی برنده ی جایزه های واقعاً نفیسی بشوید. لازم نیست کار سختی بکنید فقط شما بعد از ثبت نام به بقیه هم اطلاع می دهید و به این صورت هر نفری که از طریق شما در سایت عضو شود، شما یک امتیاز می گیرید. بعد وقتی امتیازات به اندازه ی جایزه ای که انتخاب کردی شد، بعد از 2 یا 3 هفته جایزه به دستت می رسد حتی در ایران.
برای مثال playstation3 ، 21 امتیاز می خواهد یعنی وقتی 21 نفر از لینک تو ثبت نام کردند تو برنده ای.
حتماً برای عضویت به وبلاگم سر بزن، اونجا اطلاعات و راهنمای تصویری و لینک سایت را گذاشته ام. منتظرتم ...............



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: